Varmt välkommen till min nya blogg!

2013



Hejhej! Fick för mig för några dagar sedan att flytta över bloggen från blogspot.com till blogg.se, men eftersom jag inte vet hur man " för över den" så börjar jag blogga på nytt. Som ni ser så är min nya blogg delvis snyggare, och jag kommer ta bloggandet mer på allvar. Om du kommer fortsätta att läsa (vilket jag hoppas att du vill!) så kommer du lägga märke till hur annorlunda jag skriver jämfört med min gamla blogg www.nataliiiee.blogspot.com
 
Jag vill inte lova något, men jag ska försöka blogga varenda dag, om inte mer. Då kommer det antagligen bli längre texter och fler bilder, är inte så aktiv med min systemkamera just nu men jag ska försöka bättra mig! I denhär bloggen kommer du få läsa om lite allt möjligt, som tips, kläder, musik och foton. Men framför allt min vardag.
 
Jag skapade en ny blogg för jag ville ha en helt ny blogg design, blogga mer "ordentligt" och egentligen få en helt ny start! Den här bloggdesignen laddade jag ner från nätet men har gjort en stor del ändringar på den och fixat många koder själv. Tycker dock det är mer invecklat att ha blogg.se, jag förstod inget när jag lagade den här bloggen men har lärt mig med tiden, gjorde den i slutet av Juli, så det är inte så längesen. 
Kommentera gärna! ♥
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?