You should pick the guy who makes you happy

2013



Ska väl ta och komma igång någon gång också, haha! Blir nog inte så ofta bloggning som jag trodde det skulle bli, men vi får se! Börjar klockan 10 på skolmorgorna 3/5. Så har hunnit lägga märke till att jag mår bäst om jag sover till klockan 09:00 varenda morgon. Är ju bara inne på andra veckan i skolan och jag märker redan hur jobbigt det är, åh får se hur det här ska gå... Kommer mig inte i säng förrän 2 på nätterna nuförtiden.
Snart närmar sig helgen, då blir det Juthbacka i full fart! Sen på söndag så åker alla 9:or på lägerskola till Piispala, det ligger en bit ifrån Tammerfors. Så om jag bloggar då så vet jag inte. Men vi fick ta med laptop så då fattas det bara internet. 
Har varit till Kovik idag, lekte med några sötnosar. Imorgon siktar jag på Norrvalla men får se.
Ska ta och ringa några vänner på skype nu, chao!
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?