Dagens pinsammaste

2013



Idag var det så kallt så frös nästan näsan av mig. Men imorgon ska det bli på plus grader! Yes! Nåja, idag kom Jere till mig och lillsyrran hade barnkalas och det var ganska kul för jag och Jere satt och läste Olgaotur och jag minns inte riktigt vad Jere sa men någo dumt så jag skrek "fuck you" åt honom ett x-antal gånger och varenda gång jag sa det så skrattade hela högen med barn. Jag visste inte att de var mig de skrattade åt förrän Jere började skratta och jaa.. det blev lite awkward.. haha. Imorgon har vi dans på gymnastiken och jag ser verkligen inte framemot det... Men nu ska jag vara badgirl och strunta i provet imorgon och som jag verkligen inte har läst på eller hängt med i, och se på säsong 2 av Gossip girl!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?