Kriget börjar här och nu

2013



Hejj, ska se på film snart så drar bara ett kort blogginlägg. Var ju igår till Komossa och festade med kompisarna, trodde det skulle vara mera folk och såå, så det blev ganska tråkigt. Nåja några underhållande stunder fick man ju haha. Nåja klockan 2 tiden började vi söka oss hemåt med traktoren, vi som olyckligtvis körde fel så det tog 2 timmar att komma hem till Jannikes. Vi for via Alahärmä eller var det nu var,så klockan 4 kom vi hem. Jag sovde över hos Jannikes så vi pratade till klockan halv 6 på morgonen och sen somnade vi haha. Vaknade halv 12 sedan och for till Appachino på pizza och kebabrulle! Namii. Sen 4 tiden kom jag hem så då kom Jere till mig en stund, haha han är en av mina bästa som får mig på bra humör oavsett vad! Så har verkligen skrattat hela kvällen och de senaste minuterna har aldrig varit roligare,haha! :D
Nåja har världens bästa vänner!
 
Haha, vi fick aldrig den perfekta bilden, men ganska nära var vi ;) #InThaTraktor
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?