Självständighetsdan

2013



GRATTIS Victoria! Ikväll ska vi fira henne tillsammans med släkten. Gullungen min som är 8 år redan! Laddar mycket tårta ikväll wohoo haha. Får hoppas att Jere också kommer hit ikväll, har nämligen hittat 4 filmer som verkar skitbra! Var riktigt trött igår kväll så var nära på att somna vid ABC. Men direkt jag kom hem så tog jag med mig kissemissen och somnade, men som vanligt då på morgonen när jag vaknar så sover hon med lillsyrran -.-.
Det har kommit otroligt mycket snö, igår så snöade det riktigt mycket. BTW: Har slösat hela dagen på att försöka göra min dropdown meny men det blev inte till nått så ..jaa... måste försöka med det imorgon istället, men det är ganska lungt för mig för jag är van vid besvikelser...
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?