That feeling...

2013



Blev ingen simning för min del så jag gick till Norrvalla och tillbaka till skolan med Jannike. Skulle ha stannat på stöd i matte efter skolan men sedan tittade jag på anmälningslistan och fick mig ett gott skratt. Haha tar hellre 4 i provet! Nåja, när jag kom hem så öppnade jag min chokladkalender, mig gick det inte att stoppa..
Sedan var jag så trött så jag rullade in mig i täcket och somnade direkt, hah när jag vaknade så trodde jag att det var morgon och att jag hade försovit mig så jag steg upp och gick till vardagsrummet för att se om lillsyrran också sov, men hela familjen satt fortfarande och tittade på tv. Haha sov i några timmar men trodde seriöst att det var morgon!  En ganska pigg nu så skulle inte orka lägga mig...
 
 Min sötnos får stå för bilden! ♥Bästa lillsyrran i världen!
 
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?