Låt inte 7-åringar använda tonårssidor!

2013



Förkylningen har varit värre idag, min näsa har fått mig att va på dåligt humör hela långa dagen. Hade husa första timmarna och jag skulle ju göra det enklaste och koka morötter, haha jag brände oljan två gånger. Så jag kokade dem ist, haha! När Lina skulle lägga i vitlöken så fräste det bara upp, nästan till taket, #jaesåduktig. Hade vårt första hejjaklacks möte idag, så till alla 7:or, 8:or och 9:or i Tegengrenskolan "KOM MED" It's going to be awesome! Ska hoppas på att Ravenswood har kommit ut ikväll, annars ser jag väl någon annan film.
Skippar troligtvis skolan imorgon om jag mår lika dåligt, hoppas ni andra är friska!
 
Tips till alla människor med små flickor och pojkar hemma! Jag gick och kollade på när lillsyrran satt och chattade med folk från moviestarplanet.se. Jag såg då att en pojke skriver snuskiga saker åt henne, hon hade som tur inte märkt det men jag tog bort det direkt och blockerade personen! LÅT inte barnen börja använda såna sidor när de bara är 7 år, det finns allt för många knäppa typer ute på nätet! (jag vet inte om detta är en tonårssida precis men ni förstår vad jag menar).
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?