Sockervaddsmaskin

2013



Fick hem sockervaddsmaskinen idag, wohoo! Haha, gött var det. Igår näär jag kom hem från Oravais med en stor bas i handen, tnx Jere♥, så orkade jag inte ens lyfta den ut ur bilen för jag var så trött så gick raka vägen till sängs och somnade direkt bredvid kissekatten. Är typ lika trött idag, Jere åkte nyss hem, vi har sett på we're the millers, en hel del skratt kom ur oss! Rekommenderas.
har varit jätte trött på sista tiden, så vill bara sov hela dagarna, ska nog sova efter jag skrivit dethär inlägget...
Imorgon är det farsdag, så få se vad som hittas på då, tårta ska jag iaf trycka i mig, pussgodnatt!
 
 Jag fick också lite fiilis avv att klippa lugg ikväll, så jag tog fram saxen och ner i roskisen föll hela 6 cm långt hår av luggen, ni skulle ha sett skillnaden om jag skulle ha gjort en FÖRE och EFTER bild, menmen det glömde jag. :/
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?