Vad håller fredagen på med riktigt

2013



Jag hade tydligen glömt att lägga ut bild på kompisfotot med Jannike, men gjorde nyss det så bläddra ner för att se det :)!.Alla som inte hade sjungit på musikcaféet så var tvungen att stanna kvar och skriva teori, en massa noter och sånt, sedan så städade vi bland sångpapper. Det var bara fyra flickor haha.
Var sedan till S-market som fyller 5 år idag, tror jag det var. Så de bjöd på bakelse och kaffe/saft. 
Ikväll bär det av med bussen (om jag nu hinner) till Oravais, hah. Fast jag har verkligen inte lust med det, sådär har det blivit nuförtiden, att jag längtar från måndag tills det ska bli fredag och hela fredagen när vi är i skolan så är man hur taggad som hellst men sen när man har slutat och ska åka hem, då skulle jag hellre stanna hemma,ahah. Jag vet verkligen inte varför jag är såhär :D.
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?