Mondays new in

2013



Gokväll! Somnade sista timmen, eftersom vi inte hade någon lärare. Alla satt och arbetade och jag hade inget at göra så jag vaknade av att en flicka stötte i stolen min och sa "anteeks". Men men, jag började må mycket bättre och hade lust att shoppa igen. Så jag gick till Sportia först och pratade med Kevin som är på prao där. Sedan gick vi till McDonalds och åt. Sen så for Kevin hem och jag gick runt och handlade mitt, jag köpte bara hälften på min lista. Tiden rann snabbt ut så det blev att gå till bussen, sen hem!
 
Ikväll så ska jag gå och lägga mig tidigare så jag orkar bättre imorgon, för jag tror att det här blir en skola för mig efter 9:an. För vad händer i morgon flickor och flickor? Pretty little liars is on!
 
 
 
 
Vantar, nagellack, underkläder, novelle och nagelfil








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?