Sämre bloggning

2013



Har inte haft tid att blogga alls, och har mycket som pågår just nu. Kommer kanske minska i bloggningen vissa dagar för har inte tid med allt. Har varit till Oravais efter skolan idag och övat att köra med vespa lite, haha lerig gräsmatta fanns på vissa ställen så gasade i ordentligt två gånger och flög av båda gångerna haha! Nåjoo, vespan klarade sig everybody! Sen var ju det några saker till som kommer bli en utmaning imorgon. Ska nämligen övningsköra kl. 14 imrn. Borde lägga mig tidigt, men blir senare nu när jag tvingar mig att blogga också. Har mattestöd imorgon första timmen eftersom vi har matteprov på torsdag, praktiska fysikprovet gick ju värre än vad jag trodde så det talar vi inte om.
Vet inte hur jag ska avsluta dethär inlägget nu så... ja... bmw är söt, godnatt!
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?