Back to fooball

2013



Har verkligen varit arg idag, orättvist behandlad och fått spydiga kommentarer av en vuxen. Men det blev bättre när skolan slutade. Har i nån timme spelat fotboll med lillsyrran, hon vill att jag lär henne. Jag är ju verkligen inget fotbollsproffs, har bara spelat i ca 3 år tror jag så kan typ grunden. Så jag visar henne det som jag kan och jag vet inte om jag är en bra tränare eller om hon lär sig av sig själv eller vad det rikigt är frågan om men hon har lärt sig jätte mycket, jätte fort! Hon dribblade seriöst förbi mig idag, blev ägd av en 7-åring...
Nåja, har iaf "tränat" henne i 4 dagar och kommer väl fortsätta med det, får ju lite träning själv av det också så. Victoria kommer väl så småningom börja i ett fotbollslag också! :)
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?