Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya

2013



Har inte kunnat blogga på två dagar, internet är inte så bra här. Våran nätterminal bör bytas ut. 
Nåja, har inte hänt något speciellt dessa dagar förutom att igår fick jag äntligen vara ute med kompisarna på kvällen, kvällen blev ju nästan en katastrof och jag ångrar verkligen allting. Men vad kan man, gjort är gjort. Nu har det varit och farit. Inge Fagerö ikväll och inge polisförhör idag. 
 
Har gått igenom allt för mycket sommaren 2013. Jag vet inte riktigt men... "Det var värt det". För att bli gammal och klok ska man ha varit ung och dum. Haha fast jag är nog ingen bra förebild för min lillasyster. 
 
Hämtade paketet från nelly igår! Hmm.. vad kan man säga byxorna gav jag åt Jessika för de var lösa nere vid vaderna, vilket jag inte gillade. Skorna var för stora men behåller dem, växer iaf inte ur dem på ett tag :). Men gillade dem verkligen! Jag använde skorna igår så ursäkta att de är så smutsiga haha!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?