Sista dagen som 14-åring

2013



Skoldagen gick väl ganska så bra. Men måste säga att jag mår sämre idag, har ont i halsstrupen, gör ont om jag tar ett djupt andetag i hela ryggen och bröstet, ont i knäet och i armen. Men nu ska jag inte klaga mera, haha. Fyller ju 15 imorgon, så då ska vi keep calm. Ska bara vara hemma och chilla med tårta och film tror jag. Ska inte göra något speciellt alls, ska ta det lungt nu i två veckor, inte åka någonstans alls och det är inte frivilligt. Har inte tagit någon bild på instagram på 4 veckor. Men jag kan inte ta bilder via min mobil, fast köper en ny direkt jag åker till Vasa och då blir det en HTC. Jag såg också att det stod om oss i tidningen. Ska försöka muntra upp mig med en milkshake nu... Ser väl fortfarande lika pigg ut? eller..
 
 
 



Due sjukt vacker!

Svar: Oj, tack! Själv edu :)
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?