April april

2014



Hej! Blir dåligt med bloggandet denna vecka. Igår var jag till Vörå med vespan, jag och några kompisar körde sedan till Oravais och åt där, sedan hem igen 22 tiden. Idag så kom Jere hit och vi var ut och körde, hittade the place to be ♥. Imorgon är det ANTIMODE DAGEN, något som väneleverna hittar på. Vet inte hur jag ska förklara det, men klä dig så fult du kan.. Haha nåne kanske inte. Nåja, efter skolan så åker jag mamma och Jere till Vaasa. Då ska det köpas en ny moppehjälm och sedan efter så åker vi och shoppar! Och får inte glömma att jag får tillbaka min htc mobil ;). Näj, godnatt på dej!
 
Sen så gjorde jag ett aprilskämt här hemma men någon dampade väl och gjorde sönder det, HAHA. Nåja, själv har jag inte blivit lurad vad jag minns, haha jo en gång faktiskt. 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?