Life getting tough? Means god is afraid of your progress!.

2014



Hej! Har ännu inte hunnit fixa något i bloggen, har fullt upp varje dag. Men i helg ska jag försöka få till det! Nåja, var till Vasa igår och shoppade med Jere. Jag hittade en massa kläder som jag ville ha, och det brukar jag verkligen inte så kommer nog ta med Jere på varenda shoppingtur! Dessutom så var han till stor hjälp, han hjälpte mig hitta kläder och överraskande nog så visste han eggsakt vad jag ville ha för storlek, färg, modell och sånt. Sökte ju efter vissa saker. Och han hade inget emot att gå i alla butikerna, försök hitta en sådan pojkvän vettja! Haha, pengar växer ju inte på träd. Men fick hem med mig en beige kofta, sportbh,massa underkläder, svart tröja, 2 toppar, stickad tröja, mopedhjälm och glasögon från motonet osv. BTW: girls, det är billigRea på snygga kläder i H&M!

Sen så åt vi med rax nomnom. Sen for vi typ hem. Idag hade jag kvarsittning tsm med ett annat gäng hah, vi satt då i gymnastiksalen och såg på när idrottseleverna från gymnasie spelade volleyboll. Var en stund i Vörå efter det och körde sedan hem (hade vespan). brr...
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?