Byebye Vörå

2014



Nåjaah, nu har jag och Jannike flyttat in på internatet! Blev en hel del missförstånd med våra nyklar och dörrar haha men annars har det gått bra! Vi bor själva i vår modul än så länge, kmr hamna att bo med syrran haha! Alexander och Roger har hjälpt oss att bära in vårt kylskåp och grejjerna! Alexander har varit världens bästa pojkvän och städat mitt rum tills jag kom hem i fredas och i lördas så hann det bli hur stökit som helst så han dammsugade och plockade upp alla saker och sånt! Sen så har han hjälpt mig att packa till internatet och bäddat alla lakanen och täcke här på naatet! Så jag har planerat en överasknings present åt honom, men schh berätta inte åt honom ;).
 
Hehe nu smyger det folk runt vårt hus haha! Imorgon börjar vi klockan 10 och slutar säkert 12-13 tiden. Så vi åker väl kanske in till stan då eller till abc. 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?