Kände mig döende.

2014



Mitt sommarlov har varit det bästa, har gjort underbara beslut. Så jag visste ju att det var för bra för att vara sant. Första skoldagen så vaknar jag med riktigt ont i halsen och känner att feber kommer i rask fart. Så jag tålde inte lukten av mat och hade svårt att få i mig nått. Tänker nog inte gå in på detaljer men åt för snabbt och det kom upp tillbaka. Men mådde prima efter det så tvingade iväg mig. Klarade halva dan, sen gick jag till internatet och sov hela j*vla dagen, Alexander kom med medicin och sånt till mig. Sen på kvällen fick vi tag i en febermätare och där stog det 39.4. Vi var nära på att åka till akuten, ni skulle ha sett mig. Jag var ett kokande batteri, halsen värkte, ögonen sved och gjorde ont, hela kroppen gjorde ont, orkade inte stiga upp ur sängen. Kunde knappt sova, jag var helt färdig, kände mig medvetslös. Allt vinglade och jag kunde inte äta någonting alls. Dricka vatten kunde jag bara. 
 
På morgonen därpå så åkte jag till Petalax, i hopp om att lära mig äta igen. Är så himla rädd att få ätstörningar igen, det tog mig allt för många år att lära mig äta igen efter det som hända då. Så känner nog att mitt liv e ganska mycket över om jag får problem igen. Så Alexander hjälper mig, skulle nog säkert vara på sjukhuset om inte han hade hjälpt mig. 
 
Nåja. skolåret började katastrof men det blir bättre. Så imorgon tänker jag tvinga iväg mig eftersom vi ska på läger i två dagar och sen är det helg. Jag ser faktiskt fram emot att bo på internat, men i värsta fall så börjar jag bo hos Alexanders eller hemma. Pga ätandet. Jag köpte kantarellsmör och tunna ljusa bröd att äta, alltså vafn tänkte jag med? Fyf*n. Mår ju illa nu för att jag tänker på det.
 
Åker tillbaka till internatet ikväll.
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?