ojojoj jag måste bara! Nu spoilar jag!

2014



Någon hade kommenterat på swefilmer att det stod såhär på PLLs hemsida "In season 6 they find out who A is. And they think it's finally over. Then the girls recive this text, - it's my turn now bitches. -B
 
Vem i h*lvete börjar på B? Jag var tvungen att googla, jag hittade bara BYRON (Arias pappa) och Bethany Young ( flickan som ligger i Alisons grav. Och Byron kan inte ha gjort det, det skulle vara helt fackat. Bethany kan ju intestiga upp ur graven hon med? Och nu hittade jag BRANDON JONES. Han som hjälpte Spencer med läxorna en gång när hon gick på droger. (ni får googla, kanske det är hans riktiga namn) Sen så finns det ju BEN, Emilys första pojkvän, BIG RHONDA ( hon på radley) osv.
 
Men om series plötsligt byter till -B, så då går jag och lägger mig...
Nej men riktigt seriöst, det är allt för många som ser på PLL så någon måste ha sagt rätt teori, det kan inte vara såhär svårt. Kan hända att allt dehär jag skrev nu är bullsh*t, att någon drev med oss på swefilmer, haha men jag fastnade för det tillrä'ckligt mycket för att göra ett blogginlägg om det! Haha, dessutom sover Alexander.. 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?