Gårdagens shopping

2014



Eftersom jag ska till Sverige i övermorgon så tänkte jag att jag bara ska handla lite ifall rean är slut efter nyår.  Så jag köpte detta festival kit. Normal pris 9.95 € men det var på 50 % rea. Så det var absolut värt det! Från vänster hållet så är det först munspray med mint flavour för frächare andedräkt. Läpp balsam som luktar kokos och det är jätte bra! Någon mildare handdesinfektion som luktar himlen♥ perfekt innan man äter vid någon snabbmatskedja. Och sist men ite minst torr shampo ifall du har flottigt hår. Alltså allting av dethär är så himla bra och jag älskar det! Det är så perfekt att ha med sig i handväskan! Ca 5 € mina vänner, köp köp köp! Go to BIK BOK now!
 
 
Provade att köpa ACOs brun utan sol lotion, för jag har hört bra recensioner om den. Att den inte ska lukta som de klassiska brun utan sol produkterna. Men ni får se ett inlägg om det inom de kommande dagarna. Den finns på apoteket i Vasa för 13,70 €.
 
Salt vatten spray som säger att den ska ge dig beach wavy hair. Och jag ahr haft denna förut men jag vet inte riktigt om det funkar. För jag har redan så självlockigt hår så har svårt att se skillnad. Men anledningen till att jag köpte den så är p.g.a den underbara päron doften! Alltså det luktar så friskt och GOTT! Ni måste ge den en chans! 50 % rea så den gick på ca 2,50 €. Hade väl kostat 4,95 € i normalpris tror jag. Finns på Bik Bok
 
Ett par byxor från Bik Bok som gick på 19,99 €. Jag tycker det är jätte svårt att hitta tighta byxor men dessa var helt bra! Färgen var lite annorlunda, de är inte grå men någon blandning av beige och grå. De var till billigt pris så jag tycker att om ni gillar färgen ska ni ta och prova i butiken.
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?