Victorias självständighetsdag

2014



Gratuler på 9-årsdagen min älskade lillasyster Victoria! Är så glad att du finns♥ Vi har firat henne idag med marängtårta, julstjärnor och annat gött. Så himla synd att jag inte kom på att ta bild på matbordet men ni får nöja er endå. I present så fick Vicki sin första telefon, en "frozen" badhandduk och barbie horse riding camp playstation 2. Dessutom är det ju Finlands självständighetsdag! Tummen upp för Finland! 
 
Alexander har ju kommit hem från Schweiz nu och han gav mig en massa lilla julklappar. Sj så gav jag honom ett KOFF ölstop, haha. Jåne, kollad på IDOL igår och jag var såå nervös att inte Lisa skulle vinna, men så himla glad att hon vann för hon förtjänade det verkligen! Och one direction uppträdde ju också i Sverige, haha dessa ledsna flickor i publiken av lycka!
 
Imorgon ska vi åka till Petalax och jag har en massa prov att läsa till! Men ni ska ha det så bra! ♥
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?