Glad alla ♥-dag

2014



Hejhej! Har inte haft tid med bloggisen på hela helgen. Och nu skulle jag vilja ta natten för imorgon är det skola så drar allting kort.
 
Fredag: Alla hjärtandag, min favorit dag på året! Älskar romantik, tur att min pojkvän vet det. Fick en ros, blombukett och choklad av honom. Hihi love you! Sista skoltimmen så sjöng musiktillvalgrupperna i gymnastik salen, jag var då med och sjöng. På kvällen åkte jag till Oravais, sedan hem.
 
 
 
Lördag: Steg upp 8 tiden, och for iväg till Yrkesakademin i Vasa. De har ju byggt nytt, och syrran går ju där så de hade öppet hus typ. Syrran fixade håret på mig ( tog en hel timme) och jag gick runt med Anton sedan.  Sen så körde vi in till Vasa för shopping, när jag gick runt i Rewell center så hörde jag att Krista Siegfrids sjöng. Trodde inte att det var henne men tydligen. (Min lärare har spelat i samma band som henne), skryter åt dig Ville, ta't lungt. Haha, hon skrev autografer sedan men jag gick till mäccen istället haha! Hamböörgör♥.
Hittade inga kläder att köpa, men i sista sekunden så fann jag 4 tröjor för 14 €. Alltså en tröja för 5 € och de andra tre kostade 3€. NEJVADÅBILLIGTSNYGGT?.  Åker till Haparanda nästa helg så det fick räcka med det. 
På kvällen åkte jag till Oravais och for på Revy med Jere. Ska jag va ärlig så hoppas jag att Vörårevyn är bättre.
 
 
 
Söndag: Hade sovit över hos Jeres, vi slöade hela dagen, såg på TED, köpte godis för 15 € osv. Vi kollade också igenom Jeres alla dagisfoton, där fanns många av min friends, eller hur var det Jannike? ;). Haha, nåja åkte hem 18 tiden, talade på skype en stund, duschade och läste på prov som jag tydligen har imrn.
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?