ifall du behöver nån film att se med pojkvännen...

2014



Har haft en mysig helg, vi har kört bil, fått bensin stopp en bra bit ut på isen, sett film, chillat runt ochsåvidare. Jag och Jere såg på "Boys and girls" i lördags och filmen var hur underbar som helst! Eftersom jag älskar kärleksfilmer så valde ju jag den, men när vi hade sett 15 minuter av den så somnade jag. Haha, var hur tröt som helst. Efter ca en halvtimme så vaknade jag igen. Och var tvungen att stiga upp ur sängen och hoppa upp och ner för att hålla mig vaken.  Hihi, har du pojkvän? Se den med honom isåfall! Skitmysigt att se den med någon som man älskar, eller om du bara gillar någon och ser filmen med honom så kommer du troligtvis att bli kär i honom.  Nåja, lite onödig text dehär men well well yoloswäg,
 
Kom hem idag klockan 18 och nu ska jag ta min kudde och mosa den, godnatt!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?