Time to drive

2014



Idag var jag och Sam + 6 andra från Sams klass på mattestöd efter skolan. Haha, det visade sig att de hade helt annorlunda matte än vad jag hade, de höll alltså på med nått annat kapitel. Men eftersom jag var på stöd en timme så tänker jag inte läsa på matteprovet som vi har imorgon. Det får gå på talang. Annars gick dagen allmänt trög, haha skrattet när någon talar om träningar och gör ett schema direkt efter att jag gjort mitt, haha. Nåja, learn. Nejmen på kvällen så kom Jere hit en stund, imorgon ska han lära mig köra bil, haha kommer gå så bra så. Har ett musikförhör imorgon, så ska satsa lite på det istället. 
 
Någon som vet hur man får upp ett telefonlås? Inte pinkoden, inte pukkoden utan det låset du lägger ex. grafiskt eller med siffror m.m. Har inte lust att lämna in den på service och betala 20 € bara för att jag är glömsk, dessutom har jag glömt det på två telefoner. Jag skulle behöva lämna in min htc one sv så snälla kommentera eller kontakta mig om ni vet hur man kan göra! tackar.
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?