100 åringen som klev ut genom fönstret och försvann

2014



Helgen är nästan över nu och jag har som vanligt inte bloggat på fredag och lördag. Men I fredags så var jag i Oravais och då blev det årets första skooter tur,haha. Åkte på pizzadejt med Jere och Didrick var också där. Haha blev inte mycket till dejt när jag sedan hamnade att cykla själv till Amigo, frös fast på cykeln...
Satt en hel del i Kevins traktor, pratade om allting. Sovde över hos Jeres och blev väckt klockan 10 -.-.  Så var jätte trött, gick i duschen men blev inte ett dugg piggare. Vi skulle ha åkt på gym men det blev så sent. Så klockan 17 så åkte vi hem till mig. Och vi sökte efter min telefon hur länge som helst, fast jag hade tydligen glömt den i Alex' bil, haha. Nåja, klockan 20 så åkte vi till Vasa på dubbeldejt med Emelie och Alex. Vi hade mer än bråttom, sprang ner för gatorna haha!  Men vi hann, och vi såg filmen 100 åringen som klev ut genom fönstret och försvann, den har helt bra faktiskt fast vissa scener så somnade jag halvt på HAHA! Fans många polisbilar körde förbi oss, så man blir ju lite skakis ;).  Kom hem 12 tiden.
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?