I'm in Sweden

2014



Hej! Tänkte passa på att blogga lite nu så länge Alexander arbetar. Hittills så har allting gått perfekt! Har inte haft en enda tråkig minut! Skulle kunna flytta hit, jätte skönt att träffa nytt folk och bara glömma bort allt för en stund. Mår så himla bra här! Alla är så himla snälla, tyckte även att Sam sa samma sak. Bästa sommarlovet någonsin! Åh jag vill inte tillbaka till Vörå, fy usch jag hatar det! Vill stanna här so badly!
 
TORSDAG: Nåja, resan hit var trevlig, Sam och Alexander lärde känna varandra och det var bra, vi stannade i Uleåborg och shoppade och åt glass, haha! Minnen finns därifrån. Sen fortsatte vi till Tornio och åt lite, sen raka vägen till Piteå. Vi släppte av Sam i Piteå centrum, men sedan såg vi att de hade karuseller där och sånt så vi stannade där en stund! Jag fick träffa David som jag och Sam åkte med sen. Haha ena karusellen så glömmer jag aldrig, den snurrade så hårt så man tappade andan hur lätt som helst, alla mina vänner skulle säkert ha spytt i den haha! Förutom Sam hahah crazy kid<3. Vi åkte sen till Fredriks.
 
FREDAG: Var till Pite havsbad med Alexander, där var det jätteroligt faktiskt. Och åt glass! Sen hämtade vi Carina från Piteå busstation. Åt mat på kvällen och lekte med deras 4 hundar, LOVELY!
 
LÖRDAG: Åkte till Luleå med Alexander på shopping. Hittade ett par vardags/tränings skor, sötasockar, hudkräm, tröja, babylips osv osv. Sen på kvällen så åkte vi till en strand och simmade.
 
SÖNDAG: Idag det då, har bara lekt med barnen och hundarna. Nu vill jag verkligen ha en chefer dog. Hah, somsagt, här mår jag bra! Nåja nu ska vi åka till någon strand och bada. Hoppas ni har det lika bra som jag!
 
 
 
 
 
OBS: ingen av bilderna är det minsta redigerade.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?