Nu väntar det roliga

2014



Har haft det så himla bra! Åkte hem från Petalax i tisdas, och sen sovde vi hos mig. Haha that feeling när man tror att rockoff är denna helg och är helt förberedd på det och sedan kommer man på att det är nästa helg. Hahah, fick nog ett gott skratt. Men då blev det en massa omplaneras. Min vecka är råddigt men något i denhär stilen.
 
Just nu är jag på LAN med tre andra typer haha. Så klockan börjar bli morgon men det är sommarlov så jagbryrintemig! Sen så ska jag resa lite. Jag ska resa till Piteå med Alexander redan i början på nästa vecka! Har inte varit lyckligare :'). Vi ska hälsa på hans bror i en vecka. Hoppas på en massa skojj och shopping! Är så otroligt taggad! Fast jag berättar mera om det senare. Min kusin Ida från Sverige kommer på lördag och stannar i Finland i över en vecka så det kommer krocka men ska ha hinna hitta på en massa med henne också!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?