Farväl högstadiet!

2014



Finally gått ut grundskolan! Så nu väntas det bara 2 veckor och sedan får man veta vart man slapp in till för skola. Kommer sakna alla så otroligt mycket, det känns ju inte ens som skolavslutning. Och allra minst som sommarlov. Ja justdet! Det är ju sommarlov nu också!♥♥♥ Vi var en klass på 15 pers. 7 flickor och 8 pojkar. Gonna miss you! Sen kommer jag sakna resten av 9:an, hoppas vi hälsar om 10 år, haha! Var till Erikas på examensfest efter, åt mig tjock<3 sen till kvevlax på studentfest hos Isaks! Kom hem 18 tiden och då kom B och K efter mig sen drog vi till Vörå. Var ganska mycket folk där, jag var nog mest där och tog hand om folk haha, men tycker det är lika kul x). Hade en kul kväll trots allt och våra dna kanske fortfarande finns på skolan jao. Jk.
 
Första sommarlovs dagen wohoo! Ikväll ska jag träna, om jag orkar.. Nej men måste börja ta det på allvar! Ska bara äta glass och kolasås först! #yolo
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Haha, så fint så fint. Hoppas ni också fick en bra skolavslutning!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?