Glad midsommar!

2014



Alltså blää nu blir jag ju jätte ledsen! Jag skrev ett långt inlägg om helgen men det publicerades aldrig och det är inte sparat nånstans? wtf. Jag publicerade det igår och nu minns jag inte vad jag skrev heller.
 
Men ska dra det kort nu. Torsdagen var bäst!! Hade så himla roligt, var ännu uppe klockan 5. Sen var det iskallt att sova i tält och det började regna på morgonen lite.
I fredags så bestämde vi oss för att stanna hela kvällen och dagen. Men när det började bli kväll så fick jag typ hjärtproblem så låg i tältet hela kvällen. Sen så blev det slagsmål mellan vänner härifrån och vänner därifrån. Nåja men måste nog ringa en läkare för det var ganska allvarligt, har aldrig haft sådär ont i så många timmar.
 
På lördagen så var jag hemma men på kvällen körde jag och Stani till Kimo och grillade. Sen körde vi och några andra till Oravais och satt vid lavan och var hos Sams en sväng. Sen 12 tiden körde jag hem. Sen så satt jag upp heela natten igår och pratade med en typ i flera timmar, jag älskar dej min vän! ♥
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?