Och SÅ slapp man in gratis till Klacken ;)

2014



I fredags var jag till Oravais och fick skjuts hem av Didrick sedan på kvällen. Så han och Mattias stannade hos mig en stund. Sen nästa dag vaknade jag klockan 14, och körde vespa till Oravais för att träffa Eme, hon kommer och frågar om vi sådär random skulle fara till klacken. Så 11 tiden på kvällen körde vi iväg till Klacken, oj där var det smockat med snyggingar haha! Jag hade inga pengar så kunde inte betala in mig, fast jag ville faktiskt se Medina som spelade. Sen kom en vindpust i håret och min jackärm lyfte lite lätt, haha jag skojjar, men jag såg då att jag hade kvar mitt Storsand armband som också var gult, lika som Klacken armbanden. Så why not try? Haha och där går jag like a boss och slipper in hur lätt som helst! Haha så jag fick se Medina och t.o.m ta bild med dem! Haha tack för bilden Erik!
Sen började klockan gå mot 2 och vi körde iväg till Jakobstad, till drive in Mäcceenn!♥
Sen tillbaka till klacken och hämta upp en passagerare. Halv 5 på natten var vi i Oravais och då blev det att hoppa på vespan iväg mot Vörå. Fast jag talade ju med Didrick med abc också en stund. Fy så kallt det var, mötte inte en enda bil och tänkte bara somna haha. När jag väl kommer hem så är det efterfest igång hos oss! Haha så somnade först 7 tiden på morgonen!
 
Vaknade halv 3 idag! Men det var en ganska så kul kväll iallafall, fick träffa en massa vänner! Haha sen blev man ju bortrövad till en buss haha ;). Och fiskmåsar matade vi också, ej huhhu har alltid roligt med dig meemi gulle!
 
 
 
 
 
 
 



Eme

hihihi, he va så kul att ha medde :) :*

Svar: Puss :*
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?