Allting är borta

2014



Hej! Skönt att sluta klockan 12 idag! Var nämligen till Vasa och lämnade in min htc mobil och fick tillbaka min sony xperia. Synd bara att A.L.L.T.I.N.G har raderats, precis vartenda litet telnr, bild, app, meddelande osv. Så jag får börja helt om. Det betyder alltså att jag inte har någons telefonnummer så bli inte förvånad när jag frågar "vems telefonnummer e dehär" Haha. Sen så åkte vi in till Vasa och jag shoppade hem ett par jeans,kolsyrepatron och några smaker till min sodastream ^^ Haha, i Sverige kostade den 37 € på elgiganten och på gigantti i Vasa så kostade samma soda stream Genesis 60 €. Jåne.
Sen åkte vi hem, jag startade upp min sony och for ut och körde med några kompisar till Vasa igen, hehe mäccen♥. 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?