Nu åker jag på kryssning!

2014



Hej! Igår så lämnade jag med Jannike efter skolan och vi körde runt me hennes vespa i Vörå. Åkte bland annat hem till Johans, hem till mig, hem till Julias osv haha, Sedan så var det hambörgör dags, så det blev en lång tur till Tervajoki med en vespa som går i original. Så vi var ett gäng som åkte dit, jag, Jannike, Johan, Joakim, Rasmus, Lucas, Oscar och Emil.  Vi åt på rolls och sedan hem igen, gissa om det var kallt?. Jess mannen jag hade på mig 4 par byxor haha. Nåja, åkte hem 21 tiden och somnade därefter. 
Idag så bowlade vi på gymnastiken och sedan satt jag på med Jannike med vespan så vi körde lite här och där. Har ni märkt hur mycket snö som har landat? En riktig överdos. Så vi föll ju ett x-antal gånger haha. #såmeskava. Nåja, for till Julias på kaffe och sedan när vi skulle tillbaka så ville den inte starta så då gick jag haha, hann som tur med bussen! 
 
Nu har just älskling varit hit och givit mig en hejdåkjam♥. Ni kommer väl ihåg att jag ska på kryssning imorgon? Yess, pappa fyller 50 år så vi ska fira på viking grace, MED VICTORIAS SECRET♥♥♥♥. Haha eh jo. Kommer bli god buffe, spa, shopping, festande osv.  Kommer hem på torsdagsnatten klockan 4 tiden och startar imorgon klockan 13 från KAitsor med buss. Åker nog till Oravais på fredagskvällen men skippar skolan i 3 dagar. Kommer bli så skönt! Fast jag missar ju pretty little liars, sista avsnittet på säsong 4! Det sägs att allt kommer avslöjas i avsnittet, men det tror jag inte..
 
Nåja, måste packa nu, ha det gott så syns vi kanske på fredag!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?