Förkyld och feber...

2014



Sådär jätte trevligt till Åminne.. Fick det igår redan, är riktigt snuvig och har just nu 37,3 graders feber, det är ju typ inget men endå. Jannike fyller imorgon så åker dit på kaffe och tårta på dagen! Sen blir det förfest och sedan Åminne på kvällen, tror jag. Hoppas bara på att jag är friskare. Ikväll tar jag det lungt, åker med buss till Oravais och ska hoppa på med Kevin därifrån för att bli på andra tankar. Det finns inget värre än när någon man älskar tappar känslorna för en. Alltså fyfan vad jag mår dåligt, nej det ska jag inte skriva ut på bloggen, det vill ni knappast läsa om. men det är nu som jag behöver någon att prata med.. Sitter och försöka stoppa näsblodsfallet nu... det bara sprutar, wtf?.
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?