Högstadietää

2014



Laddar systemkameran, syr klänning, packar väskan, planerar frisyr, för imorgon är det skolavslutning! Kan inte fatta att vi får sommarlov imorgon, och aldrig mera kommer gå i tegengrensskolan. Få hoppas på att man slipper in till närvårdare nu så inte det blir gymnasie! Vet ju ännu inte vart jag ska imrn kväll haha. Men efter skolavslutningen så åker jag till Österö till min kusin Erika som gått ut YA som närvårdare. Och efter det får jag träffa min Hannaa på hennes brors studentfest! Och då kanske jag lämnar hos henne och vi åker till Faggen sedan. Eller så får jag för drygt efter min pojkvän och stannar å ruttnar i Vörå.  Haha, nåja ni kommer få se bilderna efter helgen! Ha det bra!
7:ans skolavslutning
 
8:ans skolavslutning
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?