Stafettkarnevalen 2014

2014



Hej! Sov bara någon timme på vägen till Helsingfors och vi hade paus klockan 3 på natten och kom till stadion klockan 5 på natten. Så har varit allt för trött hela dagen. Klockan 7 släppte de in hejarklackarna så vi fick ta en bra plats på lektaren. Vi fick platsen ovanför mållinjen så helt awesome! Sen så hade jag fått jätte ont i högra örat efter att ha somnat i bussen med luftkonditioneringen på högsta grad. Och var jätte trött, det ilade i örat varenda gång jag höjde rösten lite, så jag, Jannike och Johan gick i skuggan och vilade. Vi hade tydligen somnat för Stani och Lucas kommer och väcker oss att vi har varit borta i en timme haha. Så vi gick tillbaka men kunde fortfarande inte heja, men gjorde det ändå. Sen sökte vi oss till skuggan och somnade på en stor sten, sen höll det på sådär. Gick till första hjälpen senare och de sa att det var öroninflamation. Nåja, hejarklacken vann inget men vörasamgymnasium vann! Både pojkarna och flickorna!! Congratz!
Klockan 19 for vi hem och stannade på ett abc där vi ledare bjöd alla i klacken på pizza och hamburgare. Kom hem 1 tiden på natten. 
 
Idag är jag faktiskt trött och min röst är helt död. Har legat i sängen hela dagen, det gör inte så ont i örat mera eftersom jag behandlade det igår kväll. Men är snuvig och känns som feber. 
 
 Väntandet på att slippa in till stadion och trängseln mellan hejarklackarna haha!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?