Packa iväg mig till Petalax

2014



Hade en kul kväll igår med alla underbara personer som var där! Haha vi höll på skjuta med en pistol och gevär små kulor, så inatt drömde jag att jag var med i krig. Pohjalainen har inte kommit ut än, ååh vill ju läsa! I eftermiddag så ska jag börja packa och åka mot Vasa, och sedan mot Petalax.
 
Men däremellan så funderar jag att bara ta risken och köpa ny hårfärg. Jag har alltid velat ha askblont (exakt det som jag har nu). Alltså min egna hårfärg, jag har inga färger i det. Men känns ändå som att jag vill ändra mig och färga det. Och nu till vintern så kommer jag bli kritvit och eftersom jag har så ljushy så borde jag köpa någon färg i gråtoner. Det kanske blir tråkigt men yåolåo. 
 
Har inte bestämt mig ännu med distansstudierna, men för min Emmas skull så ska jag försöka komma varje dag :*. Måste iaf åka på måndag för då skriver jag hygienpass för 3:dje gången. Haha önska mig lycka till, för nu börjar det kosta. (Ursäkta för min oaktivitet men det har varit mycket på gång men nu borde jag hinna mera.)
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?