10 sanningar om mig

2014



Tänkte variera lite så nu kommer jag skriva 10 saker som ni kanske inte visste om mig eller "sanningar" skulle jag mera kalla de. :)
 
  • Jag har aldrig haft någon sort av tandställning, men mina nedre tänder är väldigt sneda och jag skulle gärna lägga en såndär metalltråd där för att raka upp dem!
  • Jag älskar djur så mycket så att jag tycker att de är lika viktigt som människor, vill inte ens höra om nå djurplågeri!
  • Jag har alltid hatat att sola, men sedan jag började högstadiet (typ 8:an) så fick man ju reda på att D-vitamin är bra för huden så nu solar jag så mycket som det bara går. Att vara brun gör en människa otroligt stilig!
  • Jag har jätte självlockigt hår(skruvlockar), men på samma gång så fluffigt så plattar det alltid.
  • Jag kan en del underliga grimaser i ansiktet (med ögonbrynen, ögonen, näsan och munnen)
  • Jag vill bara gråta om jag ser att någon sitter själv och äter mat vid ex. restaurang, pizza ställe osv.
  • Jag blir aldrig nöjd med mitt rum, vill bara dekorera mer och mer..
  • Jag älskar att dansa, hiphop brinner jag verkligen för.
  • Min högsta dröm är att bo på landet och vara journalist på en svenk ungdomstidning (ex. solo,frida,julia osv.)
  • Lejonkungen 2 ÄR och kommer alltid att vara min favoritfilm! ♥
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?