70 frågor & svar

2014



Hej! Lite "uppdateringar" om mig kommer här! ;) (Får inte gjort så att texten hamnar ordentligt)
 
1: Vad heter du ? Natalie Sundsten

2: Ålder ? 16 år
3: Vad har du för Hårfärg ? askblond-min naturliga hårfärg
4: Vad har du för Ögonfärg ? Blandning, typ bruna eller gröna.
5: Vilken är din Skostorlek ? 37/38
6: När fyller du år ? 10 september
7: Vad tycker du mest om hos dig själv ? Empatin
8: Vad är din Stjärntecken ? jungfru
9: Vad är Ditt lyckonummerr ? har inget, förr hade jag 3 och 5
10: Är du Singel eller upptagen? upptagen
11: Vem sov hos dig senast ? Alexander
12: Vem pussade du sist ? Alexander
13: Är du ofta sarkastisk ? Allt för ofta!
14: Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa ? Alexander eller Emelie
15: Vem skrev ditt 5:e inkomna sms ? Jakob: Int får man tapp telen int halåå
16: Vem har du senast ringt ? Kevin
17: Vem kommer du aldrig att förlåta ? en flicka från högstadiet.
18: Vem blir irriterad över att din telefon ständigt är med dig? Gun :D
19: Vem är 6a på listan med mottagna samtal ? mamma
20: Vem är 8 på din kontakt lista ? Amanda
21: Vem är den första på bokstaven ”a” i din kontakt lista ? Akke
22: Vem är snyggast på din kontaktlista ? Alexander
23: Vem kramade du senast ? Alexander
24: Vem tänkte du på senast ? Min lillasyster ♥
25: Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever ? Skulle fått panik
26: Vad har du på dig just nu ? Alexanders mjukisbyxor och min jack daniels topp,hihi.
27: Vad är de för färg på din vänstra strumpa ? har inga strumpor på mig haha
28: Vad står de i de 2e sms:et i din inkorg ? får du neti ti toim na?
29: Vad står det i ditt 18:e sms ? Ring när du har tid!
30: Vad har du som bakgrunds bild på mobilen ? Alexander när har gör dubbelhaka
31: Vad gör dig glad ? Överraskningar, när någon ler mot mig, trevliga personer, fiilis musik...
32: Vad gör dig ledsen ? Då någon sviker en, mobbning, djurplågeri, när små onödiga saker blir till världens största
33: Vad tycker du om dina betyg ? Måste förbättras!
34: Har du någonsin ljugit för en vän ? Nåjo, vem har inte?
35: Har du blivit sviken av en vän ? Många gånger!
36: Har du något husdjur ? Ja, en kissemisse
37: Har du hål i naveln ? Inte än, men snart ;).
38: Har du mer än 20 st sms i inkorgen ? Joo
39: Har du solglasögon ? Många par
40: Har du slagit ner någon? haha tyvärr
41: Har du dushat idag ? yes
42: Har du många vänner ? Jo
43: Vill du ha breda höfter ? Är ganska nöjd med mig själv
44: Vill du vara smalare ? nej
45: Vill du ha en hund ? ja!
46: Vill du att det ska vara soligt nu ? Absolut
47: Vad gör du just nu? Hör på musik och svarar på dessa frågor hos Alexanders medan har gamear.

48: Vill du sova just nu ? Ne

49: Var ligger din telefon när du sover ? bredvid mig 

50: Var sov du inatt ? Alexanders säng
51: Är du ute nu ? nej
52: Hur känns det när du inte har din telefon på dig ? osäkert
53: Hur många sms har du skickat sen du fick telefonen och hur länge har du haft den? Vet inte, mer än ett år
54: Hur mkt batteri har du ? 14 %
55: Går du på nån sport ? Nej inte för tillfället, funderar på att börja
56: Lyssnar du på musik just nu? (y)
57: Använder du Wax ? ne
58: Gele ? ne
59: Använder du parfym ? Jo
60: Brukar du lyssna på högmusik ? bara när jag har hörlurar
61: Vilka litar du på till 100% ? Mamma och Alexander. Fast man kan nog inte lita på ngn till 100 %
62: Vilka vill du träffa ? Mina vänner och kusiner
63: Vilka saknar du ? Victoria, Ida, Sam, Kevin, Eme, Jannike och många fler
64: Med vem skrev du senast i msn ? Haha, typ tusen år sen jag var inne på msn!
65: Med vem har du alltid rolig med ? Mina bästa vänner
66: Vem tycker du är snyggast ? Zandeer
67: Vem tycker du är sötast ? Zandeer
68: Vem tycker du är piggast ? Jakob, tehehe
69: vilka tycker du är snällast ? Alexander!
70: Nånting du vill säga ? Lägger ner halva min tid på bloggen.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?