HETT från H&M

2014



Har gjort en ny kategori med MODE, jag känner att jag vill utveckla min blogg ännu mer. Så här kommer jag lägga upp collage (som är gjorda av mig) från olika butiker på heta kläder just nu enligt MIG. Så kanske du finner smaken och vill kolla upp något plagg i butiken eller nätbutiken.
 
Till att börja med så bjuder jag på ett collage med kläder från H&M som finns i butik NU! Jag kommer skriva priserna också för jag blir alltid så besviken när jag läser andras bloggar med kläder utan priser eller varifrån de är. Och så lägger jag till +/- med dem och några kommentarer om plaggen från mig.
 
 
 
1.Spetsklänning i svart. 24,99€/249kr. +Jag tycker att den passar perfekt på julfest, har alltid velat ha en sån här och den är billig! -Men jag har så många klänningar redan från nelly.com så kommer inte ha tid att använda den.
 
2.Borstad twillbyxa. 24,99€/249kr. +Jag skulle vilja ha ett par ljusa byxor, har bara blåa och svarta. Kan göra en outfit med svarttröja helt awesome, billiga! -Köpte nyss ett par, de bli lätt smutsiga när där är ljusa :/.
 
3.Öppna kängor. 29,99€/299kr +This is so me! Älskar såna här skor med öppna partier i sidorna! Det är så snyggt! -Kan inte ha vanliga strumpor i, vet inte när de skulle gå i användning, kallt om man använder de på vintern..
 
4.Ärmlös blus. 19,99€/ 99kr. +En snygging att ha på skolfoto, eller på middag!- Den hänger ganska långt, och eftersom jag är kort så brukar jag inte gå med långa tröjor, snyft haha och rosa är inte min färg precis.
 
5.Vadderad jacka. 31,90€/319kr. +Mysig, ser varm ut, skitsnygg och på 20 % rea! Normalpris "39,90€/399kr" och jag älskar blått! -Jag har redan en blå, liknande vinterjacka. 
 
6.Finstickad tröja 19.90€/199kr +Snygg till vardags, passar med allt! -Har en sån här liknande från Vero moda fast mörkblå, och tunn blir den kanske till vintern.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?