Tuuri

2014



Hej! Hann inte blogga igår, det blev helt ändrade planer och helt fullbokat.
 
På morgonen så åkte jag till Tuuri och shoppade med Jannike, Niklas och Stanislav. Hittade inga kläder men helt okej stuffs ändå. Ett par skor, armband, wonderbaums, godis, mascara osv. Sen när vi nästan var klara så vred jag mig på nått konstigt vis så jag fick så ont i benet så jag kunde inte gå. Försökte knäcka det och då gick det att gå på ett visst vis, haha såg för bra ut. Men vi kom oss hem tillslut, 17 tiden.
 
Sen så gick jag med Vicki till mormors och räfsade/krattade löv en timme, kl.7 så kom Alexander till mig. 20 tiden så for vi till Jannikes och var en sväng till Oravais där emellan och sen spelade vi kort till klockan 3 på natten hahahha.
 
Idag så vaknade vi 13 tiden och jag och Alexander har varit och räfsat en timme till hos mormor. Vi drack kaffe med mina släktingar från Sverige som jag inte sett på många år. Var riktigt kul att få träffa dem. Sen så kom Josefine och Sara till mig och vi satt och skrattade en massa. :)
 
Ikväll så åker jag och A till Petalax och hittar på något, kanske far en sväng till lokalfesten som hålls där. Men vi hörs mer imorgon, fast jag har otroligt med självstudier att göra för de har lämnat ur synen. Ha det bäst!♥
 
 
 
UGGS - 24,95 €
 
Rollo - 2st för 5€ Mascara-10,50 € Armband- 50c Wunder baum- 1,95 € st
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?