En minnesvärd helg

2014



Hej! I fredags så var vi i Oravais och spelade kort och träffade på några vänner. Sen på lördag så åkte jag och Alexander in till gigantti och tog tillbaka min htc, jag fick nya hörlurar, laddare, skärmplast osv. Bra jobbat gigantti! ^^.
Sen så shoppade vi lite. Jag hittade en mysig stickadrock. Och sen körde vi in till torget för att köpa vårrullar,hihi. Efter det tog vi raka vägen till Daniel, där åt vi mat och jag fick träffa hans dotter Mira. :) Vi satt och tittade på vulkanutbrott och fiskar på YT haha! Sen Berättade vi det pinsammaste vi någonsin gjort, hah. Sen blev klockan runt 21 och Mira skulle lägga sig så vi for till Alexanders då. Vi tittade på filmen "maleficent" på min begäran haha, den var riktigt bra! 
 
Vaknade 12 tiden nästa morgon och då fick jag en present från Danmark av Alexanders mamma! Det verkar gå i släkten att de ger önskade presenter! Jag fick min efterlängtade tangle teezer♥ haha eftersom jag alltid tappar bort min hårborste hemma hos dem,hahah! Och en arabisk neccessär och såklart SKITTLES!!!♥
 
Har också tvättat kläder haha, har inte bara slappat!
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?