Hejsan gamla knapptelefon..

2014



OBS: Detta inlägg skrev jag i lördags eller söndags!! Glömde publiera tydligen..
 
Hejhej, har varit i Oravias och Kimo i helg, fått umgås med dom som betyder mest. Något speciellt har jag väl inte att berätta förutom att jag har ju min HTC på service för att skärmen sprack igen, och nu har jag använt min sony xperia i 2 veckor. Men igår så skulle jag lägga i laddaren för att den hade slocknat och jag hade bråttom att få ström. Så den lilla metallgrejjen i mobilen i laddarhålet så lossnade... Jag tryckte för hårt så den följde med laddaren och fastnade inuti laddaren. Såså, om det inte blir allt för dyrt så tänker jag bygga den men garantiet har gått ut. Nåja, nu använder jag min första telefon som är en nokia som skjuts upp. Haha jag hatar rosa, och den är knallrosa. Så hoppas min htc börjar bli klar så att jag kan hämta den denna vecka, INGEN INTERNET TILLS MIN HTC BYGGS. Ja, usch. Har inte ens skaffat combiböckerna, och vi börjar med combi/gymnasiestudierna imorgon och 6 veckor framöver. Så jag får lägga undan närvårdarböckerna ett tag. 
 
Hade tent i fredags och det gick inte alls bra, så vet inte hur det kommer gå med combi...
Nu är jag i Kimo och har vespa så ska bara vänta ett tag till så det slutar ösregna..
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?