Hon gör mitt liv värt att leva

2014



Jag börjar verkligen tappa motivation för skolan nu, skulle behöva peppas. Men idag efter skolan så gick jag och tittade efter min darling till internatet, hon skulle sova men jag stoppade henne och vi tog en promenad till abc och hade matdejt. Har de roligaste, knäppaste, löjligaste och absolut bästa pratstunderna med min Emelie! Jag älskar dig!♥ Ibland spårar vi, ibland gråter vi och ibland skriker vi. Men ibland skrattar vi, ibland funderar vi och ibland bara faller vi. Men att vi alltid finns där för varandra så gör mitt liv värt att leva ♥. Trodde inte att vi skulle vara bästa vänner än idag, men redan från när vi bara kröp på golvet så har det varit oss! Visst har vi stött på en massa onödigt trubbel då vi glidit ifrån varandra pågrund av andra, men någon gång så måste man lära sig. Jag kommer att hålla kontakten med dig Eme, hela livet ut. Jag älskar dig gullevännen! ♥
 
 DAGENS BILDER!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?