Min födelsedag

2014



Skoldag som vanligt till 4 tiden. Sen gick jag till internatet och några minuter senare så kommer Alexander och överraskar mig med blommor och presenter!!♥ Jag var inte säker på vad det skulle vara i paketet men jag hinner bara öppna lite och sen ser jag att det är victoria's secret!! Jag hoppade på honom och kramade honom,hihih! Sen så öppnade jag det mera och ser att det är 3 body mist (parfymer) och 3 bodylotion! Och jag fick ett foto på honom och bakom det så stod det världens underbaraste text! ♥Sen tar han med mig till Amarillo (första gången för mig)! Där åt vi mat och efterrätt! Sen shoppade jag lite och så for vi hem, han avslöjade det för det blev så sent på kvällen, men han sa att när jag skulle gått och tvättat bort sminket eller nått så skulle han ha tänt en massa ljus i rummet! Alltså kan man bli underbarare, min pojk!♥ Älskar dig så himla mycket! 
 
Min födelsedag var lyckad! 
 
IDAG: Slutade vi 16, beställt närvårdardräkter/kläder. Och Katja har klippt mig ^^. Så nu ska jag städa och packa tills imrn när jag tar bussen till Vörå! :) BTW: Imorgon har vi hygienpass'prov! 52 okända sidor med blad full av text så skulle läsas! Ja herre få se hur detta ska gå.
 
 
Skorna fick jag av mamma :))
 
 
 
 
 
 
 



grattis! hoppas din dag varit bra


Alltid mysigt att få fina presenter, grattis på dig också på din dag! :)


Lifejj - tre månader i Algeriet

http://lifejj.blogg.se

Vad sött av honom! Jättefina presenter.


Anonym

Måste säga att jag älskar din header!:)

Svar: Oj tack så mycket! :)
Natalie Sundsten


Alina

http://oncelikethis.blogg.se

Love spell luktar jättegott! :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?