Varje dag är en kamp om lycka

2014



Alexander kommer hit ikväll i hopp om att få mig att le. Det går inte så bra just nu, hur mycket jag än försöker så lyckas jag inte. Det känns så hopplöst, som att livet har gått åt skogen. Men nu när jag är i skogen försöker jag leta efter ljuset som tränger mellan grenarna. Men imorgon blir det bra, jag får träffa mina två skogstroll, KS♥. Alltså jag kan ju inte träna heller för jag tog ju ett träningspass och jag är så öm så jag kan inte gå normalt heller, det gör så ONT! Och hur ska jag kunna få motivation för skolan när jag blev underkänd i första tenten? Så idag tvingade jag mig ner i datasalen och satt där efter skolan i 2 timmar och fixade en skoluppgift! Det känns ju skönt att ha det över men imrn har vi tent igen så man vill bara gräva ner sig. Utan A och E så är jag..ingen.
ÅÅh att det kan kännas såhär dåligt? 
 
Grattis bästa IDA! Älskar dej kusin vitamin ha det bäst på din 20 års-dag! Bjuder på minnen från 2009! ;)♥
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?