Veckans händelser

2015



Hej! Det har gått några dagar sedan jag bloggade sist, , ursäkta mig för det. Men nu delar jag med mig av veckans händelser.
  • I tisdags så var jag med Emma och några andra i klassen på teatern "Vår klass" i Vasa teater. Den var 3 timmar lång och handlade om Konflikter mellan judar och katoliker i Poland på 1900-talet. Man måste nog vara medveten om historien för att förtstå teaterns budskap. 
 
  • I onsdags så var jag med Emma och hennes vän Kevin på kaffe, sedan shoppade vi en stund, det var en intressant dag. :)
Gina tricot. norm. 7,90 €. 70 % REA- 2,45 €
 
 
  • I torsdags så kom Alexander och träffade mig, vi åkte in till centrum och shoppade lite. Vid H&M fick man ta gratis polaroid bilder (och jag som just har sett ett avsnitt av OTH där de tog såna, så jag var extra glad att man fick ta de gratis) Så vi tog det och klockan 18:15 började bion:Insurgent. Filmen var sååå bra! 
LUMENE- 13,90 € hos KICKS
 
  • I Fredags(igår) så fick jag 5 kompisar hit på kaffe. Sen så hade en olycka hänt i Vörå så vi hjälpte till där resten av kvällen nästan.  
  • Lördag(idag) INGA PLANER, förutom att beställa lite kläder från nelly.
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?