Helgen

2015



I fredags så tog jag bussen hem till Vörå och på kvällen åkte jag med Jannike och några kompisar till Juthbacka marknaden. Jag var riktigt trött på kvällen och tyckte det var allmänt tråkigt så få se om det blir några fler gånger. Dagen efter så solade jag och väntade på att Alexander skulle komma till mig. På kvällen så åkte vi med Jannike, Niklas och Elias till Nabben på pizza och lite dans haha. Därefter så var vi en sväng till en villa.

Denna vecka så kommer jag att bo hos Alexanders. Har saknat honom så mycket så jag har svårt att släppa taget, haha. Nejmen jag är ännu förkyld så ska försöka bli frisk och allting blir bara bättre om jag bor här. Dessutom får jag riktigt god mat här så jag ser framemot den långa bussvägen och pengar som försvinner till bussen haha. Alarmet liggen på klockan 6 så godnatt nu på er!























 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?