Shoppingdag med Emma

2015



Idag så slutade skolan 14:45 p.g.a. några förflyttningar i schemat, så jag åkte in till Vasa centrum då med bästa vännen Emma. Vi båda två är lika förkylda och jag antar att vi har smittat varandra, så vi har suttit och snytit sönder klassrummet haha. Men vi gick runt i staden en stund och jag hittade mig några plagg, det råkade bli så dyrt så bankkortet nådde sin MAX gräns. Så nu är det tur att jag har Emma som kan låna mig pengar till Vöråbussen imorgon! Det var freddy jeansen som tömde mitt kort lite grann (80€) också men jag har inte använt en enda slant från mina intjänade pengar från sommarjobbet så jag förtjänade dem hehe. 
 
Imorgon så åker jag till Juthbacka marknaden med Jannike och co. Hoppas på en trevlig och varm kväll, bara jag överlever skoldagen först!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?