1 December

2015



 
Här satt jag imorse med mina mysiga pyjamasbyxor och öppnade fyra chokladkalendrar, jag älskar chokladen som är i kalendrarna, nami! Imorgon ska jag med klassen till skolan och skriva någon yrkesprovsplan till praktiken, jag har gått halva praktiktiden nu så. Jag måste bara säga att jag kan inte hitta några bra låtar mera, det har varit dött i min spotifylista och nu behövs det verkligen några nykomlingar! Några på lager?
 
 
Jag blev så glad när Henrietta frågade om vi skulle gå på bloggbrunch tillsammans på lördag, jag blev jätte taggad till helgen nu och det ska bli så rolig att se vem alla som kommer. 



daniela

http://ddanielas.blogg.se

jag ska nog köpa en chokladkalender bara för att få äta upp alla luckor på en gång, den chokladen är verkligen supergod haha:D

Svar: Haha, ja jag har jätte svårt att hålla mig för att inte äta en hel kalender per dag :D Förut klarade jag aldrig av att bara öppna en, det blev alltid 3-4 luckor ^^
Natalie Sundsten


Felicias mode

http://feliciahblogg.webblogg.se

det var ett par år sedan jag hade en marskalender! Jag älskade verklige mars då, så åt upp den före julafton hihi! :D

Svar: Nämen vad skönt att man inte är ensam om det, jag gjorde samma förra året och då hade jag t.o.m. en kinderkalender :D
Natalie Sundsten


anonym

7 years, the funeral, alla nickelback låtarna, not ready to make nice, not on drugs, here i am :-)

Svar: Tack, ska lyssna :)
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?