En skonsam tandblekning

2015



 
Hej på er, jag tänkte ge er en närmare titt på tandblekningen som jag fick till julklapp av Alexander. Det är 28 remsor sammanlagt, men i en liten fyrkantig förpackning så finns det två remsor, alltså en remsa för övretänderna och en remsa för undretänderna. Så man kan säga att man bleker tänderna i 14 olika omgångar och på en omgång så ska man ha på remsorna i 30 minuter. Jag har hunnit gjort två omgångar redan, en per dag och jag brukar göra det innan jag går och lägger mig. Jag måste säga att jag redan har sett skillnad! Så detta är något som jag rekommenderar hittills, jag vet att det finns massor med olika tandblekningar men denna sort så lovar att det är utvecklat av tandlekare, tar bort plack, E-märkt, oskadlig för emaljen, ger dig en god munhygien genom att ta bort bakterier osv. När jag läste runt om produkten så fick jag för mig att det är en säker tandblekning som inte skadar tänderna som andra tanblekningskit gör, så därför önskade jag mig denna. :) Produkten hittar ni H*Ä*R (Detta är INTE något sponsrat inlägg )
 
TIPS: Min pojkvän hörde på radion av en tandläkare att tandkräm som skall göra tänderna vitare absolut INTE fungerar för att riktig tandblekning tar åtminstone 15 minuter innan det ens tränger genom emaljen... så där har ni något att tänka på! :)








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?